Kris Kras

Nederland, Farmsum

Het is een overzichtelijk rondje, maar als je de plaatsnamen hoort gaat het kris kras over de hele wereld!
Vandaag reden we door Nationaal park Drents Friese Wold, een verrassend mooi gebied!
En daarmee verlaten we Friesland en Groningen waarvan vooral Friesland ons erg verrast heeft hoe mooi (en rustig) het er is.
De verrassing in Groningen was dat we een bloemetje mochten bezorgen bij voor ons totaal onbekende mensen in Ulrum.
Het was een beetje zoeken vandaag, we rijden graag eigen gekozen weggetjes, klein en smal daar zie je mooiste dingen maar dan is het af en toe flink zoeken
Als navigator navigeer je van de kaart naar de campernav naar het boekje en naar google maps om de leukste route te vinden en gelukkig heb ik een chauffeur die geduldig heen en weer rijdt keert en achter uit rijdt op mijn verzoek.
Morgen mijn huiswerk wat beter doen zodat ii onderweg niet meer hoef uit te vogelen waar we heen gaan
We blijven een dagje staan om morgen een beetje rond te fietsen in de omgeving van Ommen.