Van de reünie naar het Zuidelijkste puntje

Australië,

Deze vrijdag was een dag van ontspannen, de auto heeft geen meter gereden en we konden genieten van het samenzijn met de familie.
In de middag was een bbq georganiseerd door Barry en Geneve en het was een gezellige middag en avond
Zaterdagmorgen vertrokken we naar Wilsons Promontory een natuurgebied opeen schiereiland, het zuidelijkste puntje van het Australische vaste land.
We kampeerden op de camping in het parc waar bij zonsondergang de wombats om (en soms in) de tenten en caravans liepen te scharrelen.
Een prachtig gebied, jammer dat het een beetje fris is.
Gek is dat niet, het is hier hartje winter dus over 16 graden mogen we eigenlijk niet klagen.
Waar we wel over klagen is de camper
Onze koelkast doet nog steeds niets en omdat het vanaf nu alleen maar warmer wordt naar mate we noordelijker komen is dat wel vervelend.
En, okee we zijn verwend met onze eigen geperfectioneerde camper die in Holland staat, we hebben toch wel wat serieuze klachten over deze camper.
Wat zou je er bijvoorbeeld van zeggen dat je niet uit het raam kan kijken als je aan tafel zit simpelweg omdat het te hoog zit?!
We hebben een afspraak met het verhuurbedrijf op de locatie in Sydney, die koelkast moét het doen, dat raam is wat lastiger en dat is vooral voor Yuan Skye en Yade vervelend, ben je in Australië kun je geen kangaroos tellen onderweg!
Vandaag stopten we op een camping in Sale
We doen boodschappen bij de Aldi waar het uitgerekend nú Hollandse week is dus we trekken met hagelslag en stroopwafels weer verder!

Leuk hoor allemaal! Nog even dan ben ik ook onderweg. 😁

Judy 2023-08-07 07:57:15

Waar ik nou zo benieuwd naar ben, poepen Wombats echt dobbelsteentjes? Ze schijnen vierkante poepjes te leggen 🙃

Nannet 2023-08-07 08:33:02

wij genieten mee

marjatta 2023-08-07 09:43:35

@ Judy je bed staat klaar en je wordt in Belgrave Hights verwacht in Oktober!

RondjeChina 2023-08-07 12:01:23

@ Nannet ik ga het eens met gouden handschoentjes onderzoeken 🧐

RondjeChina 2023-08-07 12:02:55

Prachtig, wat een mooie reis maken jullie ! Geweldig en zo leuk al die Hollandse producten bij de Aldi.😂😂

Jolanda🌸 2023-08-08 22:07:03

Wel een mooie reis weer hoor en dan die aldi haha ,helaas geen koele spulletjes kunnen kopen maar hopelijk werkt de koelkast weer snel ! Veel plezier en geniet !

Tjetty 2023-08-09 03:14:17

Wat balen van de camper. Tuurlijk moet de ijskast het doen. Grappig dat je daar Hollandse producten kunt kopen. Haha

Marjan 2023-09-16 12:45:43

Ik begrijp alleen de familieverbanden niet zo. Maar dat komt Rietje omdat we elkaar al een tijd niet hebben gezien.