De laatste loodjes

Nederland, Aalsmeer

... de laatste loodjes wegen in ons geval licht.
Zondag zijn we vertrokken voor ons ‘Rondje Balkan’.
Die laatste loodjes waren het ophalen van onze logé’s voor de komende dagen (Yuan en Skye) en naar het verjaardagsfeestje van Lente.
We reizen af naar Hongarije om wat dagen met kinderen en kleinkinderen door te brengen aan het Balatonmeer om daarna onze weg samen te vervolgen naar Servië, Macedonië, Griekenland, Albanië, Bosnië, Croatië, en weer terug naar Holland waar we rond 24 Juni weer aankomen.
Het avontuur is begonnen, op weg naar de grens, met 2 kinderen waarvan we het paspoort zijn vergeten....

We wensen jullie weer heel veel plezier deze reis. Tot 16 juni ben ik op de Main te vinden.

Martien en Willy 2018-05-01 11:16:59

Goede reis, veel plezier en ik kijk al weer uit naar de verslagen!

Frans 2018-05-01 13:08:49

Zonder paspoorten 😵 Succes daarmee! En veel plezier. Tot in juni!

Nannet 2018-05-01 13:11:31

Heel veel plezier met deze laatste loodjes. Wordt nog even een leuk rondje. En wij mogen weer meegenieten.

marjatta 2018-05-01 19:22:36

Je zal zo' n opa en oma hebben en mee mogen rijden in de camper. Kim heeft het paspoort van Yuan ? het wordt anders wat moeilijk terug met het vliegtuig . Fijne vakantie , genieten maar weer.

Ria van Arkel 2018-05-02 16:23:37

Helemaal goedgekomen, we mochten doorrijden bij de grens en de paspoorten zitten in de tas van Kim 😊