Weerzien na 35 jaar

Tanzania, Usa River

Het is zo’n 35 jaar geleden dat er bij ons een bekende kwam binnenlopen met Titus en zei
‘Titus is op zoek naar een slaapplaats voor de komende tijd en ik moest aan jullie denken’
Heel vreemd is dat niet, het was bij ons altijd al een zoete inval.
Titus deed in die tijd de Tyndale bibleschool en was lowbudget maar met een koffer vol vertrouwen naar Nederland vertrokken.
35 jaar geleden… wat is er veel veranderd in die tijd. Piet en ik in een totaal andere setting, en nu samen met toch een gedeelde geschiedenis omdat we zoveel jaar al in dezelfde kerk kwamen.
Dus Titus sliep bij ons, was veel op pad en is meerdere malen bij Piet geweest die hem weer op gang hielp om hier zijn werk te kunnen doen.
En nu ontmoeten we elkaar weer na zoveel jaren!
Onze eerste dag hebben we kennis gemaakt met de familie en hun gewoonten en vandaag hebben we hier in de omgeving rond gekeken, mensen ontmoet en gekeken in lokale kerken waar Titus zich met zijn hele familie voor inzet
Er zijn naaiklasjes timmerklasjes computerklasjes er wordt gekookt en een ‘lodge’ gerunt waarvan de opbrengst geheel ten goede komt aan hun werk.
Vanmiddag na een flinke stortbui zijn we naar de Massaimarkt geweest waar we ogen tekort kwamen!
Morgenavond krijgen we medereizigers, en daar kijken we erg naar uit, dan gaan we met onze familie op safari!

Wat geweldig dat dat na 35 jaar kan. Wat een emotie.

Marjatta 2022-02-19 12:17:46

Wat een mooie ontmoetingen weer. Prachtig. Geniet er van.

Marjan 2022-02-19 20:52:38

Wat leuk om elkaar na zoveel jaren weer te zien.

Jopie 2022-02-19 22:42:53

Geweldig om dit te zien ik ben jaloers zo'n ander leven.Geen wasmachine ect. Goed voor de kids dat te zien dat vergeten ze niet meer. Genieten.

Annie. 2022-02-20 14:20:36

Jullie weten mij altijd weer te verrassen met weer een mooie reis. Geniet ervan en ik kijk uit naar de verslagen!

Frans 2022-02-20 14:44:36

Geweldig na zoveel jaren weer bij elkaar. En wat een prachtige foto’s. Fijne voortzetting