Kort rondje

Nederland, Well

We hebben grote plannen dit jaar, maar niet met onze eigen camper en na alle medische omwegen van het afgelopen jaar besloten we er nog een week op uit te trekken met de camper.
De reis gaat naar het zwarte woud een prachtig gebied met voldoende schaduwplekken in de warmte die wordt verwacht.
Gistermiddag zijn we vertrokken en zoals zo vaak was onze eerste stop in Well.
Altijd een heerlijk plekje om van start te gaan.
Vandaag gaan we voor ons doen aardig wat km rijden om Baden-baden te bereiken om op die manier een hele week over te houden om daar een rondje te maken
We komen voorbij Mönchengladbach dat doet me altijd denken aan een vrachtwagen chauffeur van mijn vader die een ander baan vond en eindelijk internationaal mocht gaan rijden
Aan het eind van de dag belde hij zijn baas
‘Ik ben wel in Munchen, maar Gladbach kan ik niet vinden’

Ondertussen zijn we aangekomen op de geplande camperplaats even voor Baden-baden
Morgen stappen we op de fiets om de stad te verkennen, dan begint ons rondje pas echt!

Heel veel plezier in het prachtige Zwarte woud

Marjatta 2023-06-21 13:21:37

Well well well.. in the road again. Veel plezier! X

Nannet 2023-06-21 14:32:50

Wat leuk toch nog een week met de camper op pad. Heel veel plezier 👍😘

Jolanda. 2023-06-21 15:36:44

Prachtig. Fijn dat het weer beter gaat m t jullie beiden.

Sillie 2023-06-21 22:08:33

Leuk weer wat van jullie belevenissen te lezen. Fijne reis en geniet er van.

Jan Berkelaar 2023-06-21 22:18:35

Veel plezier in het Zwarte Woud. We zijn niet heel ver van elkaar en genieten van het Liebliche Taubertal, waar het ook heerlijk fietsen en verblijven is. Ik kijk uit naar je verslagen en foto’s.

Jopie 2023-06-22 10:11:15

Veel plezier en goede reis!

Timo 2023-06-23 01:10:11

Heerlijk er nog even op uit. Zwarte woud was ook mijn idee voor dit jaar. Wie weet in het najaar Veel plezier !

Marjan 2023-06-27 12:13:19

En zoveel mogelijk zonder snelweg weer onderweg naar Well Het Zwarte woud is echt wel een favoriet plekje voor ons, hopelijk lukt het jullie ook nog!