Door 4 landen naar Hongarije

Oostenrijk, Gemeinde Pulkau

Na 7 dagen op ons gemakkie zijn we zaterdag aangekomen in Hongarije, precies volgens planning en zonder tolwegen.
Zaterdag hadden we een etentje met de hele familie Kiss.
Peter en Kim zijn 25 jaar getrouwd en wij mochten het meevieren met de familie van
Peter. Als je uit een gezin komt van 14 kinderen en die zijn er (bijna) allemaal en met hùn kinderen dan heb je al snel een hele koppel en het was hartstikke leuk om ze allemaal weer eens te zien!
Zondag zijn we doorgereden naar Zamardi en daar staan we sindsdien bij Kim en Peter in de tuin.
Een paar dagen relaxen, wat zwemmen, wat fietsen en morgen vertrekken we met z’n allen richting Roemenië.
Ik zeg met z’n allen maar Yana moeten we missen, die stoere meid is vanmiddag alleen terug gevlogen naar Nederland om morgen weer aan het werk te gaan bij de kruidenier met de beste groenten en fruit. Wij hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om in Boedapest uit eten te gaan.
We starten met een bezoek aan Peters vader in Miskolc en gaan dan Donderdag de grens over naar Roemenië waar we ook weer wat bezoekjes gepland hebben en een schitterende route gaan rijden.
Voor nu ons laatste nachtje aan het Balatonmeer!

wat bijzonder en waardevol

marjatta 2022-08-10 08:17:40

Wat een gezelligheid allemaal. Leuk !