Georgië, afscheid van de groep.

Georgië, Adjara

Toen we Georgië binnenreden dachten we in het smerigste land van onze reis te zijn aangekomen.
Nou moet ik er eerlijkheidshalve wel bij vermelden dat we na een maand of 4 voor het eerst weer regen hadden!
In China, of aan de Perzische Golf hadden we waarschijnlijk een rondedansje gemaakt voor een buitje regen (hoewel.....) maar nu was het 8 graden, dan is een zonnetje weer welkom!
En ja hoor, ik blijf een Hollander... Zeuren over het weer!
Hoe meer we van het land zien, hoe mooier we het vinden, we hebben weer op de mooiste plekjes gestaan, in de natuur, bij een klooster dat uit de rotsen gehakt is, en bij heel oude prachtig authentieke kerkjes.
De week is omgevlogen behalve kerkjes het klooster en een oud fort, waren we in mooie moderne steden, Tblisi (Tiflis) en vandaag in Batumi.
Ik had eigenlijk niet zo nagedacht over Georgië, behalve dat we daar doorheen komen op onze weg naar Turkije, maar Georgie mag er wezen , er is van alles, oud en modern en een prachtige natuur, natuurlijk spelen de schitterende herfstkleuren daar een grote rol in!
En dan was daar vanavond het afscheids etentje met de groep.
Het is goed zo, een leuke groep, maar het is mooi geweest.
We nemen zonder problemen afscheid van de groep, waarvan we nu al weten dat we er een aantal in Turlijke tegen zullen komen, en gaan richting grens, waar we in Trabzon met Anneke en Ben gaan voortzetten.
En zo komen we steeds een beetje dichter bij huis!

Gezellig, geniet er nog even van met Anneke en Ben voor je het weet is het allemaal voorbij .... xx

Tjetty 2015-10-31 23:46:16

Gelukkig geen problemen met Piet meer en hopelijk blijft dat zo..... je kan flinke verhalen schrijven Riet .... zou een mooi boek maken. Loved all the pictures en verslagen en zijn stteds een beetje dichter bij huis. goeie reis verder en drive safe! ooxx