Door Macedonië

Macedonië, Kumanovo

Vandaag reden we van Servië door Macedonië naar Griekenland.
De grens bij Macedonië leverde een klein probleempje op.....
Papieren in orde maken is niet Piet’s sterkste kant dus ik had het moeten weten.... de groene kaart die we bij ons hebben is geldig tot 31 Maart 2018, en daar doen ze bij deze grens moeilijk over...
Gelukkig heeft Piet in Rusland al ervaring opgedaan met ‘onder de pet’ betalingen dus met een ‘briefje’ in het mapje van de autopapieren mochten we doorrijden.
We staan 2 nachten op een camping 20 km onder Tessaloniki.
De aankomst op de camping leverde wat problemen op, door veel regenval de afgelopen dagen is de camping een beetje ‘verzopen’ maar we hebben toch nog een plekje gekregen met uitzicht op zee. Beach camping Ouzoumi is een aanrader, niet te groot en zeer behulpzame beheerders.
Woensdag hebben we een rondje over het schiereiland Sithonia gereden, wat een mooie dag voor zo’n prachtige route!
Nog een nachtje aan het strand en dan naar Tessaloniki.