De Weinstrasse en de Rijn

Nederland, Wamel

Titisee is zó toeristisch dat we gewoon zijn doorgereden, een beetje teveel souvenierwinkeltjes voor ons.
De omgeving is prachtig dus ook wel weer begrijpelijk dat mensen daar naar toe trekken.
Dit was deze rit het meest zuidelijke punt, vanaf hier is alles weer richting Aalsmeer.
We hadden genoeg tijd om het zonder snelwegen te doen wat ook de reis op zich nog ‘vakantie’ maakt.
Natuurlijk heeft Piet nog wat spannende straatjes gevonden waar we met ingeklapte spiegels nog net doorheen konden. Ik mag dan mijn C rijbewijs hebben gehaald maar geen haar op m’n hoofd die eraan denkt dat uit te kiezen!
Door Pfalz, de weinstrasse en verder langs de Rijn naar ons ‘eigen’ plekje in Well waar we een gezellige avond hadden met Karlijn en Dimitri.
Vanmorgen nog wat boodschappen in Duitsland en dan nu over de snelweg naar Aalsmeer.
Mocht je op LPG rijden zorg dan vooral dat je tank vol is voor je Duitsland ingaat. De benzine mag daar voordeliger zijn, LPG 50% duurder!
We melden ons voor onze volgende reis over een paar weken want dan gaan we naar Australië!

weer hele mooie plekjes gehad. Gaat de camper mee baar Australie

marjatta 2023-06-28 16:16:28

Dat zouden we graag willen maar in Australië zijn ze bang voor de Europese bruine kever en daardoor is het een soort onmogelijk gemaakt. We hebben er eentje gehuurd

RondjeChina 2023-06-28 16:25:14

jammer

marjatta 2023-06-28 18:59:43

Wat zal dat anders zijn in Australië. Duitsland is dan toch een soort van erg netjes allemaal. Lekker reisweer volgens mij

Fred 2023-06-28 20:49:41

Mooie foto`s weer ! We wachten tot jullie ons meenemen naar Australië ! Leuk ! Kijk er naar uit !

Marjan 2023-06-29 14:06:26

Het was weer geweldig ( spannend ) ! Hopelijk voelen jullie je sterk genoeg voor de reis naar Australië xoxo Tot gauw !

Tjetty 2023-06-29 15:38:39

Ik geniet zoals altijd van de verslagen van jullie avonturen! Kan nu al uitkijken naar Australie. Blijf gezond en tot ziens. Groetjes Frans & José

Frans 2023-06-29 18:25:35

Het was weer een leuk verslag met mooie foto’s.