Cheboksary tot Izhevsk

Rusland, Leninskiy

En denk vooral niet dat wij die namen wel goed kunnen uitspreken!
We hebben veel gezien, mooi en minder mooi.
Eén ding is zeker, elke Russische stad is in iets de beste, de grootste de langste de hoogste of noem maar op.
Het is de laatste dagen snikheet, het blijft zo'n beetje rond de 30 graden.
Gister hebben we voor het eerst een kathedraal bezocht die nog in de oorspronkelijke staat is, en eerlijk gezegd, dat vond ik mooier als alle kathedralen daarvoor die gerestaureerd zijn en waar de oorspronkelijke iconen, tegels en pilaren door replica's zijn vervangen.
Gisteravond hebben we de dag met de groep afgesloten met een shaslickparty waarbij we allemaal iets te eten meebrachten en de reisleiding de shaslick en de wodka inbracht, het eindigde dus vrolijk!
We hebben ondertussen 4500 km gereden, en kwamen onderweg in Yelabuga toevallig Bromsnor tegen!
We zijn in muggenparadijs geland, en voor de van de Velde's onder ons, waar is de tube 'Zwitserse' als je hem nodig hebt. Voor alle anderen, dat is een heerlijk verkoelend zalfje dat onze oma voor de hele familie meenam uit..... inderdaad Zwitserland.
Prettig weekeind allemaal

Ben bang dat dit gereis verslavend gaat worden. Te leuk! Ook vandaag weer goede reis en houd ondanks de wodka de koers aan.

Astrid 2015-05-30 09:35:33

O en met 30 graden heb je vast genoeg aan dat dekbed muahaha ?

Astrid 2015-05-30 09:42:13

Wat een mooie foto's weer! Die 2e foto lijkt wel van het floriade terrein, met zo'n trapje-berg :-) Goeie reis verder xxx

Heidi 2015-05-30 10:16:39

Daar was het zeker prachtig Heidi allemaal uitlopers van de Wolga beneden.....

RondjeChina 2015-05-30 12:44:28

Bij die bromsnor was Piet maar een klein mannetje !