Kerst in Aalsmeer

Nederland, Aalsmeer

Zo zijn we in Marokko, en zo zijn we weer thuis.
Uitpakken opruimen, verjaardag vieren, en dan is het alweer kerst!
We hebben een kerstdiner met elkaar en voor elkaar bereid met kinderen, kleinkinderen en en nog wat gasten, er worden zo’n 20 paar Marokkaanse sloffen gepast en uitgewisseld en zo zijn we weer helemaal thuis en dat is ook weer heerlijk!
Mensen vragen ons waar de volgende reis naar toe gaat.....
Wij weten het nog niet, maar we zijn nog niet uitgereisd dus het blijft, ook voor ons, nog even een verrassing.

deze reis * 5 landen
* 67 dagen
* 9500 km
* temperatuur -1 tot +30 graden

Fijn om ook weer behouden thuis te zijn . Ik heb weer genoten van jullie verhaal. Geniet van deze dagen en de beste wensen voor 2019. Lieve groet

Jopie 2018-12-26 22:16:27

WAt een rijkdom om na zo'n mooie reis weer veilig thuis te zijn en dan omringd door kinderen en kleinkinderen. Ik smul de volgende keer weer graag mee. Liefs, Bert en Marjatta

marjatta 2018-12-27 13:42:14

Geweldige reis weer, spannend en verrassend!! Ik ben blij, dat ik in jullie leven ben gerold. Mooie Slovenia en 25dec was geweldig!!

Frans 2018-12-30 17:44:47

Ik heb echt wel mooie sloffen getypt!!!