Het Zuid Westen

Verenigde Staten, Buckeye

Waar we ons nou echt thuis al op verheugden was een bezoek aan Antelope Canyon, het is niet heel erg bekend en de vraag was of het zou lukken. Nou het is gelukt en wát is het daar mooi!
We waren er op de beste tijd die je kan wensen, nog niet te heet en een prachtige lichtinval, mooi voor de foto's!
Daarna in Lake Powel heerlijk gezwommen, heel apart, een meer tussen de rotsen, je loopt ook gewoon over de rotsbodem het water in. Het was een heel geklim en geklauter maar het was heerlijk en verkoelend, want wat is het warm hier!
Daarna naar Marble Canyon, ook niet zo bekend maar mooi.
In Sedona staat de 'church of the Holy cross' een klein kerkje tussen de rotsen ingeklemd, de mevrouw die dat had bedacht deed er 25 jaar over om het perfecte plekje te vinden, dat is wat je noemt volhardend!
In Julian zijn we gestopt voor verse vruchtensapjes, deze plaats is in de wijde omtrek bekend door allerlei vruchten producten, sapjes, taarten, jam tot schoonheidsproducten.
Daarna kwamen we in San Diego.
Hoewel we niet zo 'van de steden' zijn vonden we dit een mooie stad, en zoveel stranden dat de hele bevolking van de stad tegelijk naar het strand kan zonder dat het overvol raakt en dat allemaaal ín de stad!
We hebben veel kilometers gereden, dit gebied was voor ons te heet, daar hadden we al rekening mee gehouden, maar om verzekeringsredenen waar ik jullie niet mee zal vermoeien kon het niet anders.
In San Diego ging de teller van de auto de 100.000 over, heel veel kilometers en ook heel veel moois in 3 jaar!
Dat is het het leuke als je een lange reis maakt, die pareltjes waar je geen tijd voor hebt als je een paar weken rondreist, we voelen ons bevoorrecht, gezegend, maar zijn nog steeds overtuigd dat we Nederland voor geen plek op aarde zouden willen ruilen!

Wat een prachtige natuur!

Ben en Anneke 2017-09-02 21:36:46

Wat zien jullie ongelooflijk mooie dingen. Die kleuren

Marjatta 2017-09-03 21:15:14

Prachtige foto's. Ik heb een paar bekende plekken voorbij zien komen. Is dat Piet op die surfplank met zeil ? schitterend land dat Amerika. Jullie zijn gelukkig aan de goede kant, geen last van teveel water. Fijne reis verder.

Jan Berkelaar 2017-09-04 10:43:56

😍 die foto van jullie samen in dat meertje, de liefde spat er vanaf 😍👍🏻. Zo fijn ☺️