Speciale editie!

Roemenië, Budeasa Mare

Iets meer dan een week geleden zakte Piet door zijn rechterbeen en lag languit op de grond.Geen enkele aanleiding, geen centje pijn, gewoon boem daar lag hij. We hebben erom gelachen, dàt liep goed af!
Maar toen het de volgende dag weer gebeurde krabden we achter ons oor.
Dat moet geen gewoonte worden, maar dat werd het wel.
Wat ook een gewoonte van Piet lijkt te worden is de ziekenhuis bezoekjes als we op pad zijn, maar dat gaat dus niet gebeuren, we zetten 2 maanden vervroegd de reis naar huis in.
De plannen waren nog lang niet afgerond, we zouden na Bulgarije door Griekenland naar Albanië gaan om Fred en Wilma te bezoeken, overvaren van Durres naar Bari, een rondje Italië een afspraak met mensen van de Chinagroep bij de Bodensee, een wijnreisje met Ben en Anneke langs de Moezel….
Maar! Wat in het vat zit verzuurd niet, eerst moet die knie gerenoveerd en daarna zien we wel verder.
Ondertussen maken we er een leuke reis van om weer thuis te komen, doktersafspraken zijn gemaakt voor half September en tot die tijd gaan wij er een mooie route van maken om weer thuis te komen!

Update!!

* Rijden geen probleem
* Geen pijn
* Zittend geen centje pijn
* Lopend geen centje pijn
* Hier naar de dokter is voor ons geen optie
* Wandelstok of rollator kan geen val opvangen
* Valt zonder voorafgaande waarschuwing, ligt gewoon ineens languit

Heb je geen stokje bij de hand of rollater ja broer het valt niet mee om ouder te worden ik voel met je mee.😢

Annie 2022-08-28 20:31:22

Jammer dat dit gebeurd is en wat goed dat jullie, weliswaar anders maar toch doorreizen. Blijf plezier houden.

Jopie 2022-08-28 20:54:05

Nou jaaaaaaa zeg….. hopelijk valt het allemaal mee en kan er snel wat aan gedaan worden. Goede reis!

Marianne 2022-08-30 16:41:07

Goeie reis verder!

Timo 2022-08-30 20:27:52

Ach jeetje.....wat naar voor Piet en wat jammer van jullie plannen. Maar de plannen zitten nog in het hoofd. Uitstel is geen afstel. Wel thuis. Piet doe voorzichtig ! Lieve groet.

Marjan 2022-08-31 10:42:24

Oh johhh ..... das helemaal niet leuk !! Jammer hé zo naar uitgekeken, maar hopelijk niet al te ernstig en gelukkig geen pijn , Doe voorzichtig Piet ! Dikke knuffel voor jullie beiden xx