Van Shapleigh naar Camden

Verenigde Staten, Camden ME

We hebben een paar leuke dagen met en bij Sylvia en Ken doorgebracht.
Vrijdag hebben we bij Eimskip in Portland onze camper opgehaald en hebben Piet en Ken een succesvol rondje gemaakt om aan gas diesel en vers water te komen.
Ondertussen heb ik met Sylvia de (on)nodige boodschappen gedaan.
Zaterdag hebben we een lekkere strandwandeling gemaakt en zijn we uit eten geweest
Zondag gingen we met een treintje omhoog op Mount Washington, de hoogste berg in New England. De trein beklimt daar een helling van 32%.
En gisteren was het plan om een tourtje door Portland te maken met de 'Duckboat', een amfibibus, maar dat ging vanwege het weer niet door
En vanmorgen werden we gewekt door een hoop herrie, de houten geveldelen van het huis van Sylvia en Ken worden vervangen, tijd voor ons om te vertrekken, wij hebben vakantie!
Wij trekken verder! Werkse Syl en Ken!

Goede reis ! 🌎

Tjetty 2017-05-31 15:47:15

Cool! Grappig om jullie camper daar te zien ;)

Ivo 2017-05-31 17:18:28

Ik ben vandaag op fietsje ( Moest aan je denken Rietje)naar dorp geweest het is hier prachtig weer . Veel plezier en geniet dan doe ik dat met jullie mee Tot gauw groet van mij

Jeannette 2017-05-31 21:31:06

Thanks neem ook maar een beetje vacantie voor ons!. Wij hadden een soort van mini vacantie dit afgelopen weekend.