Daar gaan we weer!

Nederland, Bergen

Gisteren zijn we rond de middag uit Aalsmeer vertrokken naar onze eerste overnachtingsplaats: Well.
Het zal een beetje een vast vertrekpunt worden van onze reizen denk ik, het is een warm welkom op dit mooie plekje!
Vandaag rijden we zo ver mogelijk Frankrijk in en zo vanaf ongeveer Dyon willen we route national gaan rijden om de tolwegen te omzeilen, wat van Frankrijk te zien en toch zo snel mogelijk in L’Estartit te komen, waar we het eerste gedeelte van onze Spanje route langs de kust gaan rijden.
Op 22 Oktober ontmoeten we dan in Motril ‘onze’ Marokkogroep. We zijn met 10 campers, en net als bij de zijderoute rijdt je op coördinaten naar de volgende plek.
Niet in colone maar ieder op eigen gelegenheid, het ‘we zijn er bijna’ gevoel leeft niet zo erg bij ons.
Ons rondje in Marokko eindigt bij Tanger waar we de straat van Gibraltar oversteken en de tweede helft van onze route in Spanje gaan rijden, maar dan is het ondertussen December!

Ik verheug me alweer op de verslagen! Goede reis en veel plezier de komende tijd!!

Frans 2018-10-07 12:49:17

Fijne reis , en we gaan weer mee genieten.

Ria 2018-10-08 17:36:42

Sylvie even meegenomen? Leuk om bij Karlijn vandaan te vertrekken. Heel veel plezier

marjatta 2018-10-08 18:38:14

Goede reis en veel plezier.

Jopie 2018-10-08 20:45:30

Rietje ...leuk dat je me hebt toegevoegd !! IK kijk uit naar jullie verhalen over de reis. Geniet lekker !! Groetjes Marjan