Dubbel Fun!

Verenigde Staten, Atlanta

Hadden we haast om weg te komen uit New Orleans, in Florida hadden we wat meer tijd.
We hebben een paar dagen in Cape Canaveral gestaan, op een camping aan het strand waar we lekker konden zwemmen.
Wegens alle stormen en de bijbehorende schade hebben we de Everglades en Key West van het programma geschrapt, zodoende hadden we tijd de lancering van een echte raket af te wachten en mee te maken!
We vervolgen onze reis langs de kust naar Jacksonville en gaan daar landinwaarts richting Atlanta.
Piet heeft een prachtige overnachtingsplaats gevonden, jammer alleen dat hij nog steeds niet kan accepteren dat onze camper geen 4weel drive is, we reden ons hartstikke vast in 'quicksand' dat hebben we eerder gedaan, in Rusland en ook nu zijn we er uit gesleept, na 3 uur graven krikken en dompen moest Piet het opgeven en heeft een vriendelijke buurbewoner ons er weer uitgetrokken.
We hebben rondgekeken in Andersonville, waar een krijgsgevangenkamp was uit de burgeroorlog en ons weer verbaasd wat mensen elkaar aan kunnen doen.
13.000 mensen vonden hier binnen 14 maanden de dood, niet alleen door marteling, maar vooral door ziektes, honger en kou. 20.000 mensen in een kamp wat bedoeld was voor 6000 mensen probeerden met stokken en kleding een soort tent ter beschutting te maken tegen de brandende zon en tegen de vrieskou.
Daarna zijn we richting Atlanta gereden om ons te oriënteren op een camping een ophaalplek, de joekel van een camper en uiteindelijk Peter, Kim, Yana, Yuan, Skye en Yade ophalen.
We hebben een fantastische week gehad!
We moesten aardig wat kilometers rijden per dag, maar hadden genoeg tijd om leuke dingen met elkaar te doen, en alle kinderen kwamen natuurlijk logeren, wat een gezelligheid!
Gisteren zijn we met de Metro Washington in geweest en vandaag zijn ze weer vertrokken en zitten wij weer in de stilte.... Nog voor 2 weken, want dan komen we weer thuis!

Dat ziet er super gezellig uit zo met zn allen! Veilige terug reis voor familie Kiss en voor jullie, geniet van de laatste twee weken! šŸ’—

Nannet 2017-10-28 20:19:17

Wat super dat Kim en de rest een weekje bij jullie waren. Dubbel genieten. WAt een knots van een camper, vrachtwagenrijbewijs? Geniet nog even van de laatste 14 dagen.

Marjatta 2017-10-28 21:19:33

Hallo Piet & Rietje, alweer een mooi verslag met geweldige fotoā€™s.

Frans 2017-10-28 21:53:54

Ziet er gezellig uit!

Anneke 2017-10-29 09:43:20

Cape Canaveral zat ook in ons pakket, maar hebben we door de evacuatie voor Irma helaas moeten skippen. 4 dagen vluchten, toch raar voor Hollanders. En laten we in Ned toch niet meer zeuren over een beetje wind. De camper komt ons bekend voor, dezelfde als van ons. Lekker veel ruimte voor twee personen.

Leo & Marja 2017-10-29 17:23:03

Geweldig weer !

Tjetty 2017-11-02 13:49:50

Het was een fantastische week en een geweldige ervaring. Onwijs leuk dat we een stukje met jullie mee konden reizen.