Cody Nite Rodeo en een warm bad

Verenigde Staten, Cody

Van de Devilstower in de Black Hills zijn we met wat korte stops naar Cody gereden.
We troffen het, ik had verwacht dat het tot Texas moest wachten, maar hier in het Wilde Westen van Buffalo Bill konden we naar de Rodeo. Al 70 jaar is er elke zomer 87 avonden achter elkaar de Cody Nite Rodeo.
Het begon op een heel opvallende manier, er werd gebeden en gedankt, daarna werd iedereen verzocht op te staan en werd het volkslied gespeeld terwijl de vlag het stadion werd ingereden.Oud en Jong uit de hele VS strijden op verschillende vlakken.
Zo is er de Bullride de Rodeo, Bullcatching, Barrelrun en ik weet wat niet al te zien.
Vooraf hebben we op z'n Western's gegeten, aan lange tafels met live muziek erbij, leuk om een keer mee te maken.
Op de fiets terug naar 'huis' en vanmorgen weer wat kilometers gereden naar Thermopolis.
We hebben veel gemak van onze zgn Parkpas. Voor 80 Dollar koop je de jaarkaart waarmee je in heel Amerika alle State Parks in mag,
zo ook Hot Spring State Park waar we even heerlijk in een thermaalbad van 40 graden hebben gelegen.
De zwavel is niet alleen goed voor je gezondheid, het heeft ook een mooie uitwerking op het gesteente.
Na de lunch hebben we nog wat gereden en om een uur of 3 vonden we onze 'camping' voor vandaag.
En zo zitten we nu aan ons privéstrandje te genieten van een glaasje wijn terwijl de wasmachine er lustig op los draait!

Klinkt goed! En die hond in die vrachtwagen 😂😂😂 hahahaha

Karlijn 2017-06-26 07:49:42

Mooi. Cowboyhoed gekocht ?

Jan Berkelaar 2017-06-26 08:24:22

Helemaaaaaal niet jaloers! Ziet er fantastisch uit, wat een mooie foto's weer 😍 Zxx

Nannet 2017-06-26 10:54:28

Jieee- ghaaa !

Tjetty 2017-06-26 11:00:49

geweldig weer !!!! Zo kom nog eens ergens , geniet groetjes van mij.

jeannette 2017-06-26 19:05:17

zo maak je nog eens wat mee he....