Suzdal

Rusland, Suzdal'

Vandaag een dagje niet verhuizen, maar de stad bekeken en vanmiddag een honingwijn proeverij, heerlijk, het resulteerde in de aankoop van 1 Liter wijn voor iets meer dan 4 Euro, dat wordt genieten!
Toen de was was gedaan was het droog, maar nu hebben we miezer.
Morgen gaan we weer verder, dan naar Novgorod, de 3de grote stad van Rusland.
Volgens onze teller hebben we al 3500km gereden van de verwachtte 40.000.
De kop is eraf zullen we maar zeggen!

dinsdag 26 mei 2015, Nizhegorodskaya oblast, Rusland

Vandaag was vooral een reisdag, we overnachten in Tscheboksary, een prachtige stad aan de Wolga, die aan de Middelandse zeekust niet uit de toon zou vallen.
Onderweg op een mooi plekje geluncht en gelukkig ook weer weggekomen, zoals je op de foto kunt zien waren we behoorlijk weggezakt!
We hebben een paar kleine oude dorpjes bekeken waar de mensen behoorlijk opkeken van een 'vreemde' auto in hun dorpje.
Morgen vervolgen we onze tocht naar Kasan.

Creatieve manier om de was te drogen. Grappig. Leuke foto's! Kunnen we een beetje mee genieten van de reis.

Kim 2015-05-24 19:04:05

Die wijnproeverij hahaha geweldig!

Astrid 2015-05-24 23:53:49

Ben een beetje laat ingestapt maar ga jullie vanaf nu volgen. Heb de eerste verslagen met genoegen gelezen. Ik kijk nu al uit naar jullie volgende verslag.