Het orakel van Piraeus en Arhene

Griekenland,

En zo kwamen we aan in Pireaus, een voorstad van Athene, waar een parkeerplaats is die gedeeltelijk wordt gebruikt om camperaars die Athene willen bezoeken in de gelegenheid te stellen te overnachten en met de metro naar de stad te gaan.
Toen we aankwamen was de beheerder al weg, maar er hangen duidelijke briefjes met aanwijzingen.
Voor de veiligheid gaat om half 10 het hek dicht en daarbij een telefoonnummer zodat in noodgevallen het hek kan worden geopend.
Omdat om 5 over half 10 het hek nog open was vond Piet het wel duidelijk dat dat hek helemaal niet dichtgaat en dat hij nog wel even ‘de buurt kon verkennen’
En zo kon het gebeuren dat we om 10 uur gescheiden werden door een hek!
Gelukkig hebben voor dit soort noodgevallen een ladder bij ons, die staat goed opgeborgen achter de fietsen. Dus na het nodige verhuiswerk kon ik die over het hek aangeven en kon Piet gewoon in zijn eigen bed.
Athene is een mooie stad die we met de metro en de bus hebben bekeken. Maar na een dag in de stad gaan we graag weer verder!

Je bent nog lenig Piet! 🏅

Anneke 2018-05-19 09:28:28

Zo indrukwekkend!

Karlijn 2018-05-19 12:33:28

Mooie foto's. Het leven met Piet is nooit saai denk ik altijd wel weer een verrassing.