Meet the Tischer family

Nederland, Hengelo

We hebben de Dodge Ram nu 5 maanden, en nog steeds was RDW niet tevreden.
Eerst was het het ontbreken van het ingeslagen VIN nummer en daarna hebben we te maken gekregen met Bureaucratie met een hoofdletter B.
Nog steeds waren ze niet tevreden met de papieren.
Ondertussen begonnen bij ons de bekeuringen binnen te komen, snelheidsbekeuringen (omdat ze naar achteraf blijkt de auto als vrachtwagen hebben ingeschreven) ontbrekende APK papieren (die we niet krijgen omdat nog steeds gas niet op het kenteken staat)
En dan na talloze telefoontjes mailtjes en ritjes was bij mij de maat vol. Drie uur heb ik aan de telefoon gezeten maar het heeft z’n vruchten afgeworpen.
Er blijken nogal wat fouten gemaakt te zijn bij het RDW en zodoende worden we nu ‘met spoed’ behandeld.
En met spoed bedoelen ze in dit geval dat ze ontbrekende papieren bij ons thuis kwamen ophalen!
Het werd een keer tijd! Over iets meer dan 2 weken gaan we naar IJsland en de auto rijdt nog steeds ‘illegaal’
Het kon ons niet stoppen om dit weekeind ons boeltje te pakken om te vertrekken naar Tiessow waar we gaan kennismaken met de Tischerfamilie.
Ondertussen wachten we af wat er gebeurt met de betwistte bekeuringen (dat kan een half jaar duren)of we, zoals beloofd, echt niets meer horen over de APK en of als we thuis komen dan eindelijk de goede informatie op een nieuw kentekenbewijs staan!
In de bijbel staat ‘het geloof is de zekerheid der dingen die men niet ziet’ in dit geval zeggen wij: