Daar gaan we dan....

Nederland, Schiphol

Maanden van voorbereiding, en dan eindelijk is het toch opeens zover.....
Verleden week nog een etentje met (bijna) alle (klein)kinderen.
Afscheid nemen blijf ik lastig vinden, maar lang leve FaceTime.
We gaan op weg naar ons volgende avontuur, beginnend en eindigend in Shapleigh Maine.
De reis gaat van Maine USA naar Nova Scotia Canada, naar Alaska en weer terug naar de zuidelijke Staten van de USA.
Onze camper wacht ons op in Portland, die halen we morgen op, gaan kijken of we de laatste aanpassingen aan de camper kunnen regelen voor gas en elektra, en dan gaat het helemaal beginnen!
En terwijl wij hier nog zitten omdat het instappen over 10 minuten gaat beginnen, staat iedereen al in de rij om te gaan boarden...... doet me denken aan ons rondje China, waar ook iedereen altijd ver voor tijd klaarstond.....
Zijn wij nou zo relaxed of zijn zij nou zo gestressed?
Anyway.... het reisverslag is weer van start!

Goeie reis!

Timo 2017-05-25 10:06:09

Goede reis! Geniet van al het moois dat komen gaat

Kim 2017-05-25 10:10:49

Goede reis en ik verheug me al op alle verslagen!

Frans 2017-05-25 10:57:06

Daar gaan jullie dan voor bijna zes maanden trekken met de camper. Goede reis en genieten maar.

Jan en Ria 2017-05-25 11:06:01

Jullie zijn zo relaxt. Ervaring heet dat in dit geval. Super veel plezier samen! X

Nannet 2017-05-25 11:30:14

Heel veel plezier en dat jullie maar veel mooie dingen mogen zien en meemaken

Ben en Anneke 2017-05-25 11:42:43

Heel veel plezier !

martien 2017-05-25 17:52:55

Wow wat tof zeg deze reis! 6 mnd weg lees ik dat goed? Wens jullie Piet en Rietje een hele goede en veilige reis en vakantie toe! Ps: kan de titel niet veranderd worden in rondje noord Amerika Haha!

Sandy & Wouter 2017-05-27 09:46:54

Ja ja ... daar gaan ze weer ! Veel plezier, veel kilometers, veel bezichtigingen, veel goede wensen en veel knuffels !

Tjetty 2017-05-29 12:46:25

Hoi, Ik krijg het reisverslag net, maar ik wil jullie een fantastische reis toewensen en leuk dat wij mee mogen genieten.

Marjatta 2017-06-11 21:17:05

Net als Marjatta, lezen wij dit ook nu pas. Veel camperreisplezier en we blijven jullie nu volgen. Als we tenminste zelf niet op pad zijn. P.S. Volgens mij (M) houden de Van de Velde's er niet van om in een rij te staan, dus wacht je net zo lang tot je gelijk kan doorlopen!