Einde Route....

Ierland, Cork

Het laatste gedeelte van de Wild Atlantic Coast zit erop.... Wat was het mooi! En dan opeens.... houden gewoon de borden op!
De hele tijd weten we het, de route stopt in Kinsale, maar dan verwacht je toch een bord? Een soort van finish....
Niks, het stopt gewoon, geen borden meer, dan was die hiervoor dus de laatste!
Die laatste etappe was weer net zo mooi als al die kilometers hiervoor.
Dat zijn trouwens 5000 gereden kilometers tot nu toe.
We kwamen weer langs de meest idyllische baaitjes en romantische kastelen, het kasteel in Kilbrittain werd gebouwd in het jaar 1035!!
En behalve kust hebben we nog wat ommetjes gemaakt en een boswandeling gemaakt.
En nog iets bijzonders, hier in Ierland vind je ruïnes van abbeys, die zodra de nieuwe behuizing klaar is worden gebruikt als begraafplaats, heel apart, wij vinden het wel een mooie bestemming eigenlijk!
En nu moeten we het weer zelf bedenken maar met de benodigde boekjes gaat dat lukken.
We hebben nog een een week en dan vertrekt de boot terug naar Carnryan, Schotland. Tot die tijd gaan we door de
'Midlands' terug naar Belfast.
Voor vandaag stopt het in Cork!