Vakantiegevoel?

Italië, Umbria

Twee dagen niet lopen is best wel wennen.... Wassen, lezen, zwemmen en wat kletsen. Oh ja, tussendoor ook nog wat eten en drinken. Vanochtend toch nog een uurtje gelopen om de spieren soepel te houden.

Pian di Boccio is een heerlijke camping, de topdrukte is voorbij en het is er gemoedelijk. Voor mij is het net te ver om even heen en weer naar Bevagna te lopen 😄. Ik doe dus lekker rustig aan. In het laatste traject naar Rome moeten er ook nog wat hogere heuvels worden genomen, dus spaar ik mijn energie voor dan.

De temperatuur is prima, beetje wind en ik moet uitkijken dat ik op het terras bij het zwembad niet verbrand. Toch wel een beetje vakantiegevoel 😉.

Morgen door naar Spoleto.

Italië, geniet ervan!

Koos Herbrink 2016-08-13 19:30:03

hoi jan, het gaat goed met je. nog een klein rukje en je ontmoet aafke weer. groetjes

jannaco en bram 2016-08-15 10:30:48

Steeds gedacht dat het een vakantietripje was. Doe ik je zo na, Jan. . . . . . . Maar niet heus!