Het laatste stukje terug naar huis

Duitsland, Blieskastel

Het Annahof is heel rustig gelegen aan de rand van een bos. Het was deze nacht dan ook erg stil.

Het is fris als we opstaan, maar de zon schijnt. We gaan eerst ontbijten en het moet gezegd, ook hier een voortreffelijke keuze aan allerlei lekkers. Prijs-kwaliteit is hier helemaal in orde.

Na het ontbijt strekken we de benen nog even in het bos, maar zonder voorbereiding wagen we ons niet zo ver meer. Ik wil trouwens naar huis. Dat heb ik meestal hoor. Eens op de terugweg kan het niet snel genoeg gaan voor mij.

Blieskastel ligt in het Saarland in Duitsland. Een mooie, groene streek waar vast wel het één en ander te ontdekken valt. Maar dat zal voor een andere keer zijn.

Vanaf nu is er vlot verkeer. We maken nog een tussenstop bij een kennis van mijn zus in Virton. En daarna gaat het in rechte lijn terug naar huis.

Tijd om terug te keren naar de realiteit. Koffers uitpakken, wasmachine in gang en onze draai terug vinden.

Het was mooi en goed. De herinneringen blijven.

Tot een volgende !

Blijkbaar toch wat zon op de terugreis naar huis.