We zijn er weer klaar voor

België, Izegem

Het is de eerste keer dat we 2x binnen hetzelfde jaar naar de bergen gaan. Tot nu toe was dat altijd gereserveerd voor de zomervakantie, maar we merken elk jaar dat we na een paar maanden thuis serieuze afkickverschijnselen krijgen. Daar moeten we dus iets aan doen en zo is het idee gegroeid om ook eens in de herfst, helemaal buiten het seizoen naar de bergen te gaan.

We kozen ervoor om voor de 3e keer naar het Pitztal te gaan. Het is er nl. heel erg mooi en we kennen er onze weg. Maar zelfs na 2 eerdere vakanties daar weten we dat we nog zoveel wandelingen niet gedaan hebben. Bovendien wil ik er graag de kleuren en geuren van de herfst ontdekken.

Een andere reden waarom we nog eens naar het Pitztal gaan is omdat we zo graag bij Hotel Andy in Jerzens logeren. Het is ,zeker bij een 3e bezoek, als thuiskomen. Je wordt er in de watten gelegd en aan alles is gedacht om het je naar de zin te maken. Dit is puur ontspannen en genieten voor ons. Overdag lekker op stap en 's avonds lekker eten. Tussendoor is er ook nog tijd voor relaxatie in de sauna of het zwembad.

Ondertussen staan onze koffers klaar en kunnen jullie ons weer volgen als je daar zin in hebt.

We zijn vooral benieuwd naar het weer. Begin deze week zag het er helemaal top uit, maar ondertussen weten ze niet precies of het nu grotendeels bewolkt met regen of zonnig zal zijn. Zoals altijd zullen we moeten afwachten en dag per dag zien wat het wordt. Altijd spannend dat bergweer.

Morgenvroeg vertrekken we. Tot horens !!!

Goeie reis en veel wandelgenot!

André 2016-10-01 16:32:21

We wensen jullie een behouden heenreis, een deugdzame portie knapperige berglucht, een magnifiek kleurenpalet ... en vul maar verder in... ;-) Geniessen Sie das herrliche herbstliches Alpgefühl :-)

Danny en Anja 2016-10-01 18:07:52

Mooie zonnige dagen En een goede reis dan is dat al dik voor mekaar we lezen de verslagen met plezier . Enjoy of veel spass( ws niet goed geschreven maar t klinkt goed 😀.

Luut 2016-10-02 09:03:06

Heel veel plezier op jullie reis, en hopelijk goed weer! Groetjes, Dirk

Dirk Van Geel 2016-10-02 21:07:39

Hei maatjes, fijne reis en hopelijk valt het weer mee.🏔🌲