Inpakken en ....

België, Izegem

Het is vandaag inpakdag en telkens weer zie ik daar dus tegenop. Het is net verhuizen ! :-D

Ik maak op voorhand via "ikneemmee.nl" een paklijst. Die hoef je naderhand alleen maar uit te printen en af te punten. Zo vergeet je niets.

Vandaag dus de laatste wasjes, de laatste strijk, de laatste keer alles checken.

Ondertussen houden we ook het weer in de gaten want het ziet er naar uit dat we er net als vorige jaren de kwakkel week uitgepikt hebben. Het is net als bij ons stralend weer geweest in de Alpen, maar nu komt er een storing aan met veel regen en onweders. En het is blijkbaar niet voor 1 dagje, maar helaas voor ons hele verblijf. Dat is althans de trend die aangegeven wordt. We kunnen alleen maar hopen dat we toch een beetje meer zon te zien krijgen dan de 3 à 4u per dag die voorspeld worden. Verder liggen de temperaturen vrij hoog rond de 25°C. Om te wandelen moet het echt niet warmer worden, maar dat doen we dan wel liever onder een blauwe-met-witte-wolkjes-hemel dan onder een potdicht grijs wolkendek. ;-)

Ik ben er vrij zeker van dat we onze dagen hoe dan ook goed zullen vullen want er is in de omgeving ook wel heel wat de beleven en te zien. Net over de grens in Beieren heb je Garmisch-Partenkirchen, Oberammergau, Neuschwanstein, de Deutsche Alpenstrasse etc ... En hebben we echt geen zin om buiten te gaan, dan blijven we gewoon in het hotel. Lekker zwemmen, wellnessen, boek lezen, al het lekkere eten er af fitnessen. Het kan allemaal.

Morgenvroeg rond 4u (tenminste als we zo vroeg uit ons bed geraken) vertrekken we. We duimen voor een veilige en behouden reis met hopelijk ook niet al te veel files door de vele wegenwerken in Duitsland.

We moeten een kleine 900km doen naar onze bestemming. Normaal gezien moeten we daar dus in de namiddag aankomen.

Het volgende verslag wordt jullie dus toegestuurd vanuit Lermoos in de Zugspitzarena, Tirol, Oostenrijk.

Tot dan !

En zijn de poezen ng niet van slag ?

Luut 2016-07-21 16:47:40

Ik denk dat ik meer van slag ben dan zij :-D

hilde.op.pad 2016-07-21 17:43:44

goeie reis en kom vooral veilig aan !!

ann 2016-07-22 08:38:18

Dag Hilde en Vincent, Heel prettige reis toegewenst. Wijzelf zijn gisteren avond pas terug van een weekje Berlijn met de wagen. Daardoor pas vandaag je bericht kunnen lezen. Veel plezier!

André 2016-07-22 15:45:08

Welkom ! En groetjes vanaf de andere zijde van de zugspitze 🗻🚠🙋

Anja 2016-07-22 21:55:42

Zelden mensen zo snel een valies zien pakken.☺️

Stephan 2016-07-24 20:35:00

Zalig via deze weg. Zo lezen niet alle curieuzeneuzen mee maar enkel de mensen met interesse. Geniet er daar van! Ik denk aan jullie. Ik zal het o zo missen dit jaar en ik kan er wel om janken. Wij zijn klaar om ons bedje op te zoeken en de volgende dagen zullen we tevreden zijn met Reims & Nettancourt...! ZOEN!!!