Terug naar huis

Oostenrijk, Jerzens

We weten dat aan alle mooie liedjes een eind komt, zo ook aan deze week in de bergen.

We werden dit jaar voor het eerst in 5 jaar getrakteerd met schitterend weer, dus maakten we lange tochten en waren we meer buiten dan binnen.

Dit zal vast niet onze laatste keer Pitztal geweest zijn, want er staan nog veel wandelingen op ons lijstje, maar misschien wordt het volgend jaar wel eens een andere regio. We hoorden nl. dat het hotel waar we zo graag komen vanaf volgend jaar hun concept verandert. Bijna alle kamers worden omgebouwd tot appartementen en het restaurant wordt uitbesteed. Dat kan dus nooit meer hetzelfde zijn, denk ik. Met die formule worden vooral jonge gezinnen aangetrokken en dat is niet meer zo ons ding.
Dus volgend jaar is nog een vraagteken. We zien wel. We hebben nog tijd genoeg en er zijn nog plekjes genoeg te ontdekken.

Alvast bedankt voor het volgen en voor de commentaren ! En tot de volgende trip !

Prachtige foto's Hilde ! Groetjes.😎

Jacqueline 2018-08-05 17:51:33

Hilde, dit zijn stuk voor stuk pareltjes van foto's. Je zou zo direct willen vertrekken. Merciekes om ons te laten genieten van de ongerepte natuur.

daniel 2018-08-06 18:24:33

Heel mooi! Een tip: kijk eens naar de Kogelsee in het Lechtal. Ook onbeschrijflijk mooi! Groetjes, Dirk