Siem Reap - Bangkok (terugreis deel 1)

Thailand, Bangkok

Vandaag is het toch echt voorbij. We kunnen tot 12 uur nog even relaxen aan het zwembad of onze koffer al een beetje beter inpakken, maar dan moeten we toch uitchecken. Na onze initiële planning is de vertrektijd van ons vliegtuig iets verlaat, maar onze chauffeur is stipt op de oude tijd aanwezig, 12.30 uur. Dus we zijn voor de 10 minuten durende trip ruim op tijd op het vliegveld, Siem Reap “International” Airport. Wel een mooi vliegveld, maar absoluut niet druk, een beetje op de te verwachten groei gebouwd denk ik. Na 4 uur rondbanjeren op het vliegveld vertrek ons vliegtuigtuig van Asia Air op tijd naar Bangkok, waar we een klein uur later landen. Via onze “tussenpersoon” Rush staat er al weer een taxi klaar om ons naar Boutique Hotel Mariya te brengen. Bangkok heeft 2 vliegvelden, een regionaal vliegveld, Don Mueng, waar we nu zijn aangekomen en het internationale vliegveld, Suvarnabhumi, hier vandaan vertrekken we morgen. Ons hotel ligt bijna onder de startbaan van dit vliegveld, dat betekent dat we morgen snel op het vliegveld zijn. Na het eten gaan we bijtijds naar bed, morgen om 6 uur op en dan vliegen we om 09.30 uur terug naar huis.