Schiphol - Oosterhout

Nederland, Schiphol

Om even voor achten landen we na een voorspoedige vlucht op Schiphol. Het is erg fris, maar de zon schijnt uitbundig, dus we hebben vanuit het vliegtuig een mooi zicht op Nederland. Ik zie voor het eerst de uitgebreide windmolenparken op zee. Reizigers vanuit Suriname moeten door een extra douanecontrole met drugshond, dus dat vergt wat meer tijd. Maar om 9 uur hebben we al onze bagage en lopen we richting Station Schiphol om met de trein naar Breda te gaan. Hier nemen we afscheid van Nicole en Ivo. Wij gaan met de snelle intercity via Rotterdam naar Breda. Hoe Nicole en Ivo reizen weet ik niet. Het lijkt erop dat we iets vertraging hebben maar dat valt uiteindelijk mee, slechts een paar minuten. Op station Breda staan Nick en Sanne met hun wagens ons op te wachten. Zij brengen ons naar huis. Niek en Els gaan na een kopje koffie ook meteen rijden, zij willen proberen morgen thuis in Davos te zijn. Als iedereen bij ons de deur uit is gaat de wasmachine direct aan met de eerste was.