Schiphol - Oosterhout

Nederland, Oosterhout

Na een rustige vlucht, met een beetje turbulentie en weinig slaap, komen na 7 uur vliegen op Schiphol aan. Bijzonder is, daar waar we Amerika met het avondrood verlieten, we in Nederland met een prachtig ochtendrood, met grondmist, worden ontvangen. Het wordt een heerlijke dag met veel zon en zo’n 25 graden. De koffers laten nog even op zich op wachten. Daar waar we op JFK als een van de eersten de koffers hadden ingeleverd, zijn we hier een van de laatsten die de koffers van de rolband kunnen halen. Ik bel ons transport voor de rit naar onze parkeerplaats in Roelofarendsveen, echter de telefoon wordt niet opgenomen. Dat valt wat tegen want we willen graag snel naar huis. We lopen alvast richting de afgesproken plaats en laat daar nu net ons vervoer staan die andere gasten aflevert. Ik ren naar buiten om de chauffeur op onze aanwezig te attenderen. Dat lukt, dus kunnen we alsnog snel onze auto oppikken en naar huis. Op zondagochtend 9 uur ligt iedereen nog lekker op bed, dus het is heerlijk rustig op de weg. Om 10 uur zetten we Sanne thuis af en even later zijn wij ook weer thuis. De wasmachine gaat onmiddellijk aan om de vuile was te wassen en de vele wandelsokjes van een lekker luchtje te voorzien. Dat mag ook wel, want al met al hebben ze zo’n 220.000 stappen (kleine 200 km) voor de kiezen gekregen!