Phu Quoc (dag 2), Licht bewolkt en 31 graden

Vietnam, Phu Quoc Island

Weer een heerlijke rustdag aan een erg mooi en rustig strand. Na een goed ontbijt vleien we ons weer neder op een strandstoel of in de hangmat. Ook al liggen we niet in de volle zon, want dat is toch echt te warm, smeren we ons goed in. Desondanks vertoont onze huid een mooie felle rode kleur, zeker bij mij. Meestal tempert dat de 's avonds en 's nachts weer, dus veel last heb ik er niet van. Aan het eind van de dag maken Nicole en Ivo een kleine wandeling naar een paar winkeltjes zo'n 15-20 minuten lopen van ons hotel. Juist op dat moment betrekt het iets en gaat het ook regenen. Gelukkig blijft dat beperkt tot een paar druppels, dus de wandeling kan doorgaan. We eten vanavond gewoon in ons hotel, ook hier is een goede keuken, dus we hoeven er niet echt op uit.

Dit keer wat meer foto's van ons hotel/resort onder een stralend zonnetje en blauwe hemel.

Heerlijk. Genoeg zo die foto' s.

Heleen 2017-03-30 14:52:17

Tsja, maar bijna voorbij, we hebben 't heel goed naar onze zin, groetjes Henk

OpReisNaar 2017-03-30 15:16:52

dit lijkt meer op wat jullie gewend zijn zon, water en strand. Geen volk en de omgeving ziet er fantastisch uit. Ik kan me voorstellen dat jullie lekker kunnen uitrusten van een zeker vermoeiende maar wel zeer interessante reis. groetjes Els en Niek

niek 2017-03-30 21:54:31

Ja, dit the place to be. Alhoewel de rust van korte duur is, zie dag 3 Phu Quoc. Groeten Henk