Atlantic City

Verenigde Staten, Atlantic City

Ook vandaag zijn we rustig gestart en het weer werkt nog niet mee. De wind is wat minder maar met de bewolking is de temperatuur nog laag. Ook nu gaat de temperatuur na de middag omhoog en wordt de lucht onbewolkt. Na de brunch ga we op verzoek van Jacqueline de twee topics van Atlantic City bekijken. Er is daar de vuurtoren (zie foto met Jacqueline) en daar is Lucy de Olifant (zie foto met Jacqueline). Daarna rijden we even langs de winkel om wat avondeten en ontbijt te kopen. Zoals bekend is de lokale keuken vrij eentonig dus maken we onze eigen sandwich maar en drinken er wel een lekker wijntje bij. Na het eten gaan voor een goede spijsvertering nog even wandelen op de boardwalk en belanden zoals gebruikelijk in het Hardrock Cafe. We bestellen er drie bier en.............. “ID please”. Sanne EN Jacqueline moeten beiden hun ID tonen. We schieten in de lach, maar ja, wat moet dat moet. De bedienster komt ermee weg doordat ze denkt dat de beide dames zussen zijn. Als ze even later terugkomst en hoort dag Jacqueline de moeder is van Sanne kijkt ze verbaasd. Gelukkig zie ik er oud genoeg uit en krijg men bier zonder vertoon van ID. Morgen hopen we op een mooie stranddag, de weergoden voorspellen zo’n 25 graden 😀

Een groot compliment voor mijn kleine zusje 😜😜