Las Vegas - San Francisco

Verenigde Staten, Las Vegas

Na het zeer uitgebreide ontbijt in ons hotel, met voordeelcoupons natuurlijk, zitten we om 10 uur in de auto voor de langste dagtrip deze vakantie. We gaan richting San Francisco, dat is ongeveer 900 kilometer. Bij het vertrek rijden we nog eenmaal de gehele strip af en schieten de laatste foto's van deze gekke stad. Ja we zijn er opnieuw met elkaar getrouwd, maar verder: What happens in Vegas, stays in Vegas.

Zo rond 8 uur 's avonds komen we aan in de buurt van San Francisco en gaan op zoek naar een hotel. En zowaar rond 9 uur vinden we overnachting in het hotel de Days Inn, ruim een half uur rijden van SF. Onderweg zijn we alleen maar gestopt voor koffie of iets fris, dus we hebben nog wel trek. Vlakbij ons hotel zit een Chinese winkelcentrum zeg maar een enclave met winkels en eettentjes met een Chinese signatuur. We denken Chinees, maar kan ook van andere Aziatische afkomst zijn, dat verschil kennen we niet zo goed. We gaan een restaurantje binnen waar ook alleen maar Chinezen zitten en in het algemeen is dat een goed teken. En dat blijkt ook zo te zijn. Voor nog geen 50 dollar hebben we allemaal een heerlijke schotel met vlees, groenten en rijst of mie en na een lange dag gaat dat er best in. We wandelen terug naar ons hotel, we zijn allemaal moe en gaan lekker slapen.

Eeeehm de foto's zien eruit als een beetje te diep in het glaasje gekeken!