Gereed voor vertrek

Nederland, Oosterhout

Vandaag gaat onze reis naar Zuid-Oost-Azië beginnen. We wachten op Rob en Yvonne, onze reisgenoten voor de komende weken. Vanmiddag gaan we naar Brussel/Zaventem en vliegen begin van de avond met Emirates via Dubai naar Bangkok. Hier staat als het goed is onze taxichauffeur van 5 jaar geleden, Rush N.A., voor ons klaar. N.A. staat voor Narongsak Angkanavisan, beetje moeilijke en lange achternaam, maar hij is een zeer betrouwbare chauffeur gebleken met een, niet onbelangrijk in Thailand, eveneens betrouwbare auto. Trouw trouwens ook want elk jaar feliciteert hij mij via Facebook met HBD of stuurt een emoticon. Slim dus, want zo houdt hij zijn klanten. Het huis is schoon, de wasmand en vaatwasser leeg en de ijskast is ook leeg gemaakt. De buurman haalt de post weg en leegt de vuilnisbak en zijn zoon Matthijs geeft mijn stekkies water. Als mijn stekkies de komende weken overleven heb ik in het voorjaar een beginnetje voor mijn hobby-kas. De koffers gaan dicht, we nemen nog een laatste slok koffie, ......... Onze reis kan beginnen.

We zijn voor de avondspits gaan rijden en zijn lekker vroeg op het vliegveld. Zo vroeg dat de balie van de Emirates nog niet open is, dan maar wat drinken en eten en taxfree shoppen. Rond 8 uur zitten we als een van de eersten aan boord. Leuke stewardessen bij de Emirates!

Goede reis jullie allemaal en veel plezier!

simone 2020-01-08 14:24:58

Fijne reis ook van ons tweeen