Zeven zeven drieëntwintig

Noorwegen, Ekne

Vandaag ben ik een stukje mijn eigen weg gegaan. Vanaf de camping door het achterland naar Levanger. Mijn eerste kennismaking deze tocht met een echte fjord.

Het landschap is hier zo groot dat er eigenlijk geen foto’s van te maken zijn. En toch probeer je dat, maar nèh, in het echt veul mooier!

Vanaf Levanger heb ik de Olavtekens weer gevonden en ben de dag uitgelopen. De verzadiging treedt in, het laatje nieuwe indrukken zit bijna vol en dan begint mijn gedachte zich te richten op naar huis.

Maar dat is oké. Er zijn ook nog wat besluiten te nemen. De eerste was dat ik maandag in Trondheim wel zie wat het wordt, nu nog ff focus op nu.

Je vordert geweldig. Ga niet té snel.

Yvonne G11 2023-07-07 21:23:29

Toch goed gelukt hoor, die foto’s!!! En in het echt nog mooier dus. Geniet er nog even van!

Marielle 2023-07-07 21:25:12

Mooie luchten!!! Wandel er maar lustig op los en onderweg lekker genieten!

Mieke Plass 2023-07-07 21:44:12

Je gaat echt snel. Munkeby overgeslagen?!

Hanneke 2023-07-07 22:00:14

Nou de foto’s zijn SUPER !! Zeker de laatste vind ik WAAN !