Voetreis naar Rome

Nederland, Oostrum

...en als dank voor al uw inzet bieden we u aan: een voetreis naar Rome!

Dit was een zinsnede uit een speech bij het vertrek van de pastoor, het hoofd van de school, een voorzitter of wie ook die een afscheidsspeech verdiende voor een zaal vol mensen. Gelach steeg op uit de menigte, hilariteit alom.

Maar ik, een jaar of 9 toen, vond dat wel heel spannend. 'Zou je echt...' Thuis trok ik direct de atlas uit de kast. Waarschijnlijk is toen 't zaadje al geplant.

En nu, 2017, valt zomaar alles samen en kan ik mezelf dit avontuur cadeau doen. Geen speech, geen zaal vol mensen, maar gewoon omdat de mogelijkheid zich aandient.

Rugzak, goede schoenen en een hart vol avontuur zijn de ingrediënten. Wat routebeschrijvingen en gps-ondersteuning zullen me de weg wijzen. Honderd dagen geef ik mezelf, de weg geeft me 2020km.

Een voetreis naar Rome...
Spannend!!!

Olga, we wensen je heel veel succes met je voettocht naar Rome. Geniet van de natuur, bezienswaardigheden, en vooral de ontmoetingen met de mensen die je op deze reis tegenkomt. Gr. Fien en Huub.

Fien en Huub van Ass, Merselo 2017-04-17 16:19:55

Alles valt samen en je ziet je kans!! Olga, ik wens je een hele mooie reis, prachtige ontmoetingen, een open mind en hart om volop te kunnen genieten. Heel veel succes. Ik zie uit naar je verhalen.......... Buon Camino :-) Gr. Jolande Thoonen

jolande Thoonen 2017-04-17 18:56:18

Heel veel succes Olga! hoop dat je de tijd van je leven gaat hebben. Ook ik ben benieuwd naar je verhalen!

Erik Janssen 2017-04-19 14:30:19

Olga, ik wens je alles toe tijdens deze voetreis wat je maar wilt wensen. Een fantastisch avontuur!