Asfeld

Frankrijk, Brienne-sur-Aisne

De verrassing van vandaag: Het kerkje van Asfeld, het googlen waard. Maar even kort door de bocht, als ik het allemaal goed begrepen heb... Deze kerk is in de vorm van een instrument gebouwd, de Viola de Gamba. Of die viool op een garnaal is geïnspireerd moet ik nog nakijken, maar de gedachte er achter was dat wanneer de kerk in de vorm van een instrument gebouwd zou zijn de muziek en de gezangen eerder in de hemel zouden arriveren. Hoe ook, het is een prachtig gebouw geworden. Een mooie onderbrekingen tijdens een dag wandelen langs een kanaal...

Veel wandelplezier op weg naar Rome! Nieuwe mensen leren kennen, omgeving verkennen, cultuur snuiven, lekker eten. Mooie foto's trouwens! Geniet er van!

Kitty van der Heijden 2017-05-10 22:14:59

Mooie omgeving Olga en prachtige foto's. Geniet!!

Lies Schoneburg 2017-05-10 22:15:05

koffieleuten! Welke gids gebruiken jullie om je route te bepalen? Gelukkig nog mooi weer: strak blauwe lucht zo te zien. Geniet ook een beetje van de zon.

Albert 2017-05-10 23:50:39

Er komt geen eind aan het feestje hè 😄

Everdiene 2017-05-11 07:39:55

We genieten enorm van je enthousiaste verhalen. Af en toe met een steekje jaloezie. We kijken uit naar je volgende blog.