Lombardije

Italië, Mortara

Inmiddels wandel ik door Lombardije, al klinkt dat een stuk vermakelijker dan het is. Als ik door mijn wimpers gluur zou ik ook zomaar ergens in Nederland kunnen zijn. Links maïs, rechts rijst wat zomaar voor een sappig weiland door kan en daaraan parallel een slootje. Onder de voeten een grindpad, graspad of asfaltweggetje en klaar is je landschap. Met een paar toetsen doe je nog de suggestie van wat bloemen en vogels en klaar.

Heb mijn best gedaan om in deze leegte toch nog wat foto's te maken die iets weergeven, maar ik vrees dat het nu lijkt alsof het toch een enerverende dag is geweest. Dus wees gewaarschuwd, de werkelijkheid zou tegen kunnen vallen. Al was ik wel aangenaam verrast door het kerkje van Madonna del Campo en had ik geen 300 Harley's bijeen verwacht in Mortara voor een treffen...

Niet het mooiste stukje van dit prachtige land zo te zien, maar met jou beschrijving lijkt het toch nog een feestje:) Ik weet zeker dat je nog prachtige uitzichten en dorpjes gaat zien, met als toetje Rome!

Marly 2017-06-18 19:34:26

Lag achter met het lezen van jouw reisblog, maar ben er eens ff goed voor gaan zitten en ben nu weer helemaal bij ☺. Nog steeds leuk om te lezen en mooie plaatjes ! Top ! ☺👍 Geniet nog lekker van jouw avontuur en de mooie natuur. Groetjes

Leonie 2017-06-18 19:44:35

Ach die 'merseloseweg' heb je zooooo vaak gezien dat de schoonheid beetje blinde vlek is geworden😂😂. Maar wat een mooie foto's en leuke verslagen weer. Succes met het vervolg!

Rianne 2017-06-18 21:39:53

Nog steeds de moed erin.Genieten van je verslagen en de mooie foto's.Super.Kijk uit naar de volgende.Groetjes

Mieke 2017-06-18 22:26:20

Olga je doet t geweldig en mooi hoe je t weergeeft ik vind t een genot om te lezen .Op naar een nieuwe dag. Groet Bert

Bert 2017-06-18 22:30:11

Het is een genot om je reisverhalen elke keer weer te lezen. Knap om van een saai stukje natuur zoiets moois te maken. En wat een prachtige foto's. Ik wandel dan in gedachten een stukje met je mee. Fijn dat we mee mogen genieten.

Els Emonts 2017-06-19 12:23:37

Ja, dat kerkje vond ik ook verrassend ineens. Daar heb ik lang gezeten. Beetje bij te komen van de hitte en de muggen.