Montreux

Zwitserland, Montreux-Territet

Charly Chaplin en Freddy Mercury hadden vandaag de eer om met ons op de foto te mogen. Ze hadden zich daarvoor op de boulevard van Montreux opgesteld. We hadden er wel een hele kluif aan om aan dat verzoek te kunnen voldoen, was een hele tocht langs de oever van het meer van Genève. Wel een hele mooie tocht trouwens. Wandelend hoog tussen de druivenranken en laag over de kade's keken we de hele dag uit op de bergen waar achter de Grote St. Bernhardpas zich nog schuil houdt.

Net voor de grote onweersbui stapten we over de drempel van de jeugdherberg. Complet! Maar gelukkig hadden we gister al onze bedden gereserveerd. Goede maaltijd en hup, naar bed. Lukte allemaal nog net voor het journaal van 8 uur...

Hoi Olga, De route wordt mooier en mooier. Prachtige foto's hoor. Leuk om mee te beleven. Groetjes, Maja

Maja 2017-06-03 20:55:01

Mooi daar! Geniet ervan.

Marielle 2017-06-03 21:55:46

Nou Olga, je verkeert in goed gezelschap. Even je posted verslagen van afgelopen week bekeken. Het begint te korten in km. Mooie foto's. De doorkijkjes naar aan de bar hangende vooral oudere mannen beginnen op te vallen. Groetjes en val niet in Zwitserse gatenkaas.

Huub Steijvers 2017-06-03 23:19:16

Hoi Olga, Wat ongelofelijk knap!!! En wat schrijf je leuk. Het is leuk om te lezen, zeker geen metafoor. Je beleeft het zelfs een beetje mee. En ook de foto's zijn prachtig. Fijn dat Jaqueline een paar dagen mee loopt. Ik heb heel veel bewondering voor jou!!! Warme groetjes Karin

Karin van Rossum 2017-06-04 08:39:43

Karin van Rossum 2017-06-04 08:40:41

Dit is een prachtig stuk om te wandelen, door de wijngaarden, zicht op het meer en richting de St. Bernhard. Schitterend!

Everdiene 2017-06-04 09:13:00

Vroeg in bed, vroeg uit de veren. De vergezichten worden steeds spannender. Wij zullen Evi de groeten van de mooie poes van de foto. Groetjes!

Dorperveld 2017-06-04 10:07:21

Dag Kanjer, "Onze" St. Bernard komt in zicht. Fijn om te lezen dat het zo voorspoedig met je gaat. Blijf je volgen tot het gaatje. Lieve groet, Ria

Ria 2017-06-04 11:15:45

Hallo lieve dame, Wat een geweldige reis. Geniet iedere keer van jouw verslag en foto geeft een geweldig zich Geeft op de reis. Heel succes en sterkte verder, ben heel trots op jou!!! Liefs esther

Esther 2017-06-04 14:47:39

Ha Kanjer Wat een uitdaging wat een karakter wat een onvergetelijke tocht. Jaloersmakende verslaggeving met dito foto's. Heel veel groene zonovergoten groeten vanaf het groenste gras van je andere hobby!