Over de paden door de velden

Frankrijk, Langeac

De paden vandaag waren weer tralala. De route liep door de velden naar het pittoreske dorpje Chilhac, beroemd om zijn basalten rots, orgel genoemd. Kwam me ergens bekend voor…

En het pad zette voort door de campagne. Alles is heerlijk rustig en er is hier geen kip te bekennen. Ofja, die dus eigenlijk wel. Het is zo kalm dat zelfs vos Reynaerden niet op zijn hoeden was en rustig voor me uit banjerde met zijn prachtige dikke staart.

Na een uurtje of zes boog de weg af richting bergen en zag ik dat rollende grind weer opdoemen. Dat ga ik ongetwijfeld nog wel meer zien, dus ben mooi linksaf richting rivier gelopen en langs het water naar Langeac gestruind. Terrasje en biertje, goeie ruil.

Mooie omgeving en mooie plaatjes! Geniet van je 'Van Hemelvaart naar Pinksteren'. Dat doen wij ook. 🌞☕🍺🐈🚶‍♀️🎒

Marielle 2022-05-30 19:43:54

Groot gelijk: riviertje, terrasje, biertje. En voor de lezers weer een mooi verhaal. Groetjes

Ria Wingen 2022-05-31 11:22:03

Heel pittoresk en sfeervol idd!