Afgeleid...

Italië, Torraccia di Chiusi

Ja. Vandaag was prachtig. Fantastische vergezichten, mooie blik op de torens van San Gimignano, leuke wandeling door het stadje en onbetaalbaar uitzicht vanaf het balkon van de stad over de vallei. Schitterend plaatje van vestingstadje achteromkijkend bij het verlaten daarvan... maar dat alles valt compleet in het niet bij het fantastische plekje waar ik nu ben.

Misschien vertekent het beeld wat omdat ik echt zo ongelofelijk veel zin had in eindelijk een zwembad, al ben ik nu een bezienswaardigheid op zich met mij kleurenpalet bruin/wit/twijfel. Maar een pareltje in het agriturismo-arsenaal heb ik volgens mij wel gevonden. Kleine 5km na San Minignano, betoverende locatie, mooi verblijf, prachtige tuin, heerlijk zwembad met uitzicht over de vallei en het eerder genoemde stadje. En de ontvangst; hartverwarmend.

Had wel mazzel, want een voorzichtige navraag voor een tweede dag konden ze niet honoreren. Ze zitten aan en aan vol de komende weken, alleen vandaag.... Bofkont!

Haha kan me helemaal voorstellen dat je je even in de hemel waande! Hele mooie foto's en heerlijk met de benen omhoog aan het zwembad ;). En je hebt ook nog tijd om je teennagels bij te houden! Knap hoor! Geniet er nog maar lekker van!

Yvonne H 2017-07-11 20:14:30

Goddelijk!

Everdiene 2017-07-12 08:48:19

Olga, ik heb een aantal reis verslagen gelezen en foto s gezien. Toppy. Gr. En nog verder nog een fijne reis Martien en Ineke

Martien Giebels 2017-07-12 13:28:30

Bril op, vergrootglas erbij; is dat niet een wild zwijn? O jee! Goed te zien; groene nagels, blauw zwembad en zeer ontspannen pelgrim. Prachtig! Ciao, Olga