Halfje

Italië, Saint-oyen

Dacht ik gisteravond nog vandaag een rustdag nodig te hebben, stapte ik wonderwel na een goede nachtrust volkomen fit uit het stapelbed, waarbij ik al doende ook voor mezelf de constatering naar acceptabel fit bijstelde. Met de wetenschap dat het ook vandaag nog mooi helder weer zou blijven in dit prachtige berglandschap zou het idioot zijn daar niet volop van te genieten, dus ben ik lekker gaan wandelen met de gedachte wel te zien hoever mijn voeten me zouden brengen.

Ben wel -tig keer gestopt om te eten, drinken, laagje afpellen, fotootje maken, route controleren, veters opnieuw strikken, elk excuus was welkom om weer goed rond te kijken en mezelf gelukkig te prijzen. 1000 meter lager, 14 kilometer verder vond ik het wel prima zo. Zag een slaapplaats, restaurantje en een prachtig uitzicht. Hier sla ik mijn kampement op, het was tenslotte toch ook al dik over twee... santé!

Het lijkt wel of je een abonnement hebt op een blauwe hemel. Het landschap wordt steeds mooier. Wederom prachtige foto's.

Jacqueline 2017-06-10 11:35:30

Maar maar het ziet er allemaal zo mooi en makkelijk uit 😏😌 Ik ben zo trots op je ❣️👍🏻

Marij 2017-06-12 09:24:24

Jaaaa, alle herinneringen komen weer boven. Wat was het mooi.

Everdiene 2017-06-13 19:33:09

Adembenemend mooie foto's weer!!