Eind goed - al goed

Zweden, Loböle

In m’n zwemkleding op een steen, voetjes in het water. Dat is mijn huidige staat. Een prachtige goedmaker aan een lange saaie dag. Daar kan ik dus kort over zijn. Al met al was het maar één lange weg, soms asfalt, soms grind, maar gelukkig wel omzoomd met veel bloemen.

Op de helft lag er rechts een mooi strandje, dus het was direct lunchtijd. Effe dutten op de picknickbank, had nog wat slaap in te halen. Toch ff wennen denk ik, geen donkerte ‘s nachts. En dus lunch en een poedeltje. Echt zwemmen was het water me toch te koud voor.

Met frisse tegenzin toch maar weer onderweg met 1 doel, kampeerplekje aan het water. De Zweedse die haar tuin sproeide en mij van vers water voorzag wees me op dit paradijsje. Als je een kilometertje terug wil lopen… of zal ik je brengen?

Weer zo’n geweldige onderneming. Top Olga💋

Esther Kouwenberg 2023-06-18 20:48:26

Mooi plekkie hoor! En super weer zo te zien. Geniet ervan!

Marielle 2023-06-18 21:09:04

Opga wat leuk om te lezen, geniet 😊

Anja 2023-06-18 21:57:38

SKON Olga op zijn tijd genieten van de schoonheid, Super tof nu al

Marlene raijmakers 2023-06-19 08:09:28

Heerlijke afsluiting van zo'n dag!!