Luxemburg

Luxemburg, Fentange

Bij het krieken van de dag al vertrokken om een voorsprong te nemen op de tijd. Er stond een lange rit op het programma, door misschien wel het moeilijkste stukje van de tocht. En ja, een week geleden was me dit niet gelukt, gaandeweg word je steeds sterker.

De zon brak door en de weilanden liggen fris groen te zijn tegen de bosranden. Perfect om ergens wat hertjes te spotten. Maar vandaag zag ik net als gister een vosje. Leuke beestjes, maar poseren niet voor de foto vertikken ze!

Na 100km en 1000hoogtemeters arriveerde ik in Alzingen, net voor Luxemburg-stad. Nu zit ik aan een heerlijke maaltijd en vanavond mag ik luisteren naar een concert van de backstreet boys tributeband aan de andere kant van de heg. Of ik wil of niet…

Wat een heerlijke verhalen weer om te lezen ;). En echt knap hoe je al die heuvels trotseert! Maar de uitzichten maken veel goed kan ik me voorstellen. En hopelijk kan de muziek van de tribute band je vanavond toch bekoren!

Yvonne 2021-08-20 20:44:19

Geweldige eerste zin!

Marianne Buitenhuis 2021-08-20 21:11:38

Weer mooie foto’s! Wel een pittige dag gehad op de fiets maar petje af voor je.

Mieke 2021-08-20 21:24:11

Leuk je verslagen geniet van de muziek groetjes

Joost 2021-08-20 21:51:06

Knap gedaan, petje af voor je