Wijzigingen

Italië, Medesano

Jaaa! Verandering van landschap! Daar was ik zooooo aan toe. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik van het type glashalfvol ben. Of eerlijker gezegd zie ik vooral dat mijn glas mooi afgevuld is, meestal dan, want nu werd het toch wel tijd voor een kraan. Moest langzaam maar zeker mijn best gaan doen het mooie te zien, dreigde het half leeg aan te tikken.

Maar, lucky me, het universum heeft 'm weer afgetopt, middels een vette regenbui dan wel, maar het kondigde onmiskenbaar de verandering aan. Het weer is omgeslagen, hoewel hoog in de twintigers lijkt het door de bewolking toch koel. De heuvels spraken weer andere spieren aan, de te verwachten vergezichten mijn oog. Maar... die uitzichten bleven uit door het vocht in de lucht. Had graag nogmaals de Alpen in de verte gezien en daarmee ook de vlakte die ik de afgelopen tijd ben doorgestoken, maar dat plaatje is vast ook te googlen.

Voor morgen zou ik me het liefst een flinke dag uitsloven en boven in de Apennijnen arriveren om daarna af te dalen naar Toscane, maar voorspeld onweer lijkt roet in het eten te gooien. Misschien zegt gezond verstand wel dat ik geduld moet opbrengen... Maar hoewel ik een zee van tijd heb, lijk ik vooral vooruit te willen. Yeehaa!

Je bent een volhouder Olga! Ik zie dat een lekker kopje koffie bij geen enkel verslag ontbreekt, hmm ☕️

Lies Schineburg 2017-06-27 21:50:36

Hup Olga🤗wij zijn vandaag naa rPontremoli gelopen over de pas. Even een kleine waarschuwing: neem wat te eten mee want de tocht is zwaar en er is onderweg helemaal niets te koop. Groeten

Klein Duimpje 2017-06-27 22:05:08

Hoe verder in Italië, hoe meer de filosoof in je naar boven komt. Mooi. Het helpt je door een en ander heen. Ik volg je ook in het boekje en ja, het schiet langzaam op richting boekje drie. Opnieuw steek ik een duim voor je op. Bravo Olga! Een hartelijke groet.

Ria 2017-06-27 22:24:44

Straks als je thuis bent kun je een hele muur behangen met allemaal verschillende kopjes koffie ☕️☕️ Ik heb maar een soort 😏☹️

Marij 2017-06-27 22:35:22

Als je zo weer moet klimmen, ga je nog terugverlangen naar de vlakte ;-). Onderschat die Apennijnen niet hoor. Maar oh, wat krijg je mooie uitzichten. En ja, je begint de stal al te ruiken.