Lekker langzaam

Italië, Piverone

Besloten om maar een kleine wandeling te maken vandaag, 15km. Dat betekent dat ik om half 8 mijn hotel verliet en om half 12 in de hostel had kunnen zijn. Ware het niet dat we besloten een drankje te doen op het centrale pleintje, wat uitliep tot een lunch (heeeeerlijke Vitello Tonato) en we incheckten om 2 uur.

Het hele huis, alle 28 kleurrijke bedden hebben we ter beschikking evenals het in verhouding aanwezige sanitair. Vanavond krijgen we een maaltijd voorgeschoteld, dus verder dan nog een drankje ergens in de middag ben ik ook niet meer gekomen. En dat was precies het plan, ik ben al dagen heerlijk ontspannen en uitgerust in mijn hoofd, maar mijn lijf denkt daar anders over. Dagje lummelen doet dan wonderen.

Heb zin in mijn wandeling voor morgen, ook weer een kleinere etappe, kilometertjes of 22 en momenteel valt er een gigantische onweersbui neer over Piverone en omgeving. Hopelijk verdwijnt daarmee ook de drukkende lucht en ligt morgen er alles weer fris en fruitig bij!

Gun jezelf de rust hè. Je moet nog effe. Je gaat fantastisch!

Everdiene 2017-06-14 19:44:46

Olga, wat schrijf je toch leuk. Het is iedere keer weer fantastisch om jouw te lezen. En wat goed, dat je naar je lijf luistert !!! Dan komen julie weer mooi op 1 lijn. Top prestatie!!!! Nu al. Warme groet, Karin