DonnerWetter!

Nederland, Heinkenszand

Donkerblauwe lucht, af en toe gerommel en regelmatig harde knallen. Dat kan niet veel soeps betekenen. Toen ik de camping op fietste zat de stortregen me op de hielen. Een partytent op de activiteitenplaats bracht uitkomst.

En daar staat m’n fiets nog terwijl ik bij een restaurantje verderop in de verwarmde serre zit. Eerst maar een drankje en wat eten. Zet ik m’n tentje straks wel op, al dan niet onder die partytent! Een ding is zeker, geen hagel vannacht.

Dat is de verklaring voor al het andere gedonder in de lucht. Luchtdruk-kanonnen die de hagel uit de lucht knallen. Vraag me niet hoe het werkt, daarvoor moet je bij de fruittelers zijn. En geen hagel, ik vind het best!

Ha Olga, Leuk om je weer te volgen. Het afwisselende weer zorgt voor leuke nieuwe benamingen. Gisteren zei de weerman: het voordeel van buien is dat het tussen de buiten droog is. Tsja.... De foto's zijn er niet minder om en de Hollandse luchten prachtig. Geniet ervan en mooie ontmoetingen gewenst! liefs!

Mariëlle 2021-08-07 18:18:28

Vanonder dat afdakje is die stortregen best leuk om naar te kijken. Daarvóór gelukkig alleen maar mooie luchten.

Everdiene 2021-08-08 08:27:25

Nou, ik volg je hoor! T zal n onstuimig tochtje worden!