Brunflo

Zweden, Brunflo

Verlekkerd keek ik nog een keer om toen ik dat prachtige meer achter me moest laten. Alsof hij het aanvoelde. De senior liep op me af en bood me de steiger en het terrasje aan, neem maar lekker pauze! Een klein uurtje later was ik weer onderweg met een druppelend badpak achter op m’n rugzak.

Het was een zonnige zondag vandaag en de
wandeling aangenaam. In mijn route gids worden alle bezienswaardigheden uitgebreid uitgelicht. En hetzelfde staat op de bordjes langs de weg. Meestal heb je er niks aan: hier stond een kroeg, hier is een grafheuvel, hier woonde een Viking. En toch keek ik uit en nadien beteuterd naar het stuk land waar een hele berg mammoetbeenderen gevonden waren. Wat had ik dan verwacht! Maar toch…

Bij Brunflo heb ik mijn tentje opgezet bij het water. Mooi plekje, maar ik heb mijn twijfels of ik alles oke volgens de regels doe. Het is gewoon nog net wat spannender. Mijn tent staat net niet recht, dat wordt wurmen vannacht en er loopt een colonne mieren onderdoor. Gelukkige zijn het dikke, die kunnen niet door het gaasje, toch…

Wat een mooie plek heb je weer voor je tentje,super foto's

Marlene Raijmakers 2023-06-25 19:40:42

Mooi Olga! ..en lekker rustig op de ‘camping’… 😉.

Marielle 2023-06-25 20:16:31

Wat 'n mooi plekje. Morgen weer 'n ochtendduik. Leuk verslag Olga, ik ben 'n trouwe lezer geworden

Jozé 2023-06-25 20:18:11

Je bent een dappere dodo. Ga zo door, ik blijf je volgen. Nog golfbanen gezien? Joost Luiten heeft zojuist een tournooi weggegeven. Is geeindigd op de 2e plaats. Het was zijn dag niet, jammer hoor!

Maja 2023-06-25 21:04:53

maar Olga wat een prachtig reisverslag weer !! Wat een prachtige uitzichten en speciale bloemen/ planten.

Marij 2023-06-26 08:55:22

Zo leuk om met je " mee te lopen"

Wilma Zegers 2023-06-26 14:45:59

Wat moet dat heerlijk zijn om in dat water een duik te kunnen nemen idd!!