Ik zei nog zo...

Italië, Radicofani

...en weer was ik voor half 6 al buiten de stadspoort. Zou het ooit wennen? Maar de bonus van het achterlijk vroeg opstaan kun je wel direct innen. Een hert in het gele gras dat je aankijkt maar besluit je koud te negeren. Een uilskuiken tegen een boom geklemd die met een verontschuldigende blik lijkt te zeggen dat hij het bij nader inzien ook een onhandige plek vindt. En een nagenoeg lege 'drukke doorgaande weg' die ik verkoos boven de via frangicena en zo 4km van de route kon afsnijden.

Want ondanks het kleurrijke ochtendgloren en de betoverende vergezichten was ik toch vooral op weg naar de punica-oase. Niet mijn eerste woordkeus om dit paradijsje te omschrijven maar het ontsnapte met zo'n grote kreet van verrukking uit Marianne haar mond, dat ik plagiaat voor een keertje niet veroordeel. Zoom maar eens in op de wereldkaart, niks teveel gezegd.

Uitslag van de bommetjes-contest: Eerstes, met verve! Haha. Was zo leuk!

Wat kun je dat toch allemaal leuk omschrijven!! veel succes verder!!

Marielle 2017-07-15 19:36:15

Rome bijna in zicht? In dit tempo ben je er voor het einde van deze maand. Wat een kanjer ben je. Het uitzicht van Italie kunnen we je in Merselo niet bieden. Maar mocht je straks de cipressen missen, ze staan bij ons in de tuin. We kijken al weer uit naar je volgende avontuur. Wandel ze.

Els Emonts 2017-07-15 19:51:48

Ik zie dat er bommetje gemaakt wordt alleen het ge- 💦Zie ik helaas niet 😏Ook niet van diegene die dan bat zijn geworden 😉 Kump good Olga ❣️👍🏻

Marij 2017-07-15 20:07:55

Ik denk dat het mooiste gedeelte van je loop nu gaat komen. Genieten hoor! Mocht je blijven hangen in Rome, dan zie ik je daar in oktober. Succes.

Maja 2017-07-15 20:09:26

Ik zei nog zo.... wat heb je toch altijd creatieve kopjes boven je verhaaltjes. Enne... wat hang je toch mooi in de lucht...

Ria 2017-07-16 08:17:08

Wow wat een weergaloos mooie foto's weer! En ik geniet ook zo ontzettend van je leuk geschreven verhaaltjes! Wandel ze!

Yvonne H 2017-07-16 09:24:34

Lieve Olga, wat een prachtige foto's , wat moet dit een ontzettend vrij gevoel geven, daar te lopen. Op naar het einde van de tocht. Liefs esther💋💋

Esther 2017-07-16 11:13:52

Olga we kennen elkaar niet maar ik volg wel je reis verslag. Wat beschrijf het het toch allemaal leuk en daarbij de prachtig mooie foto's. Ga zo door met je gezellig verslag !! (ik bedenk dan zelf wel dat het niet altijd zo vanzelf gaat en vermoeiend is wat je doet) Respect voor de uitdaging je aan gaat

Lies 2017-07-16 14:34:49

Olga respect! Prachtige foto's, je kunt zo als fotograaf bij National Geographic aan de slag..... Je ziet nu de mooie dingen op je route waar je normaal gezien niet zo op zou letten. Nog veel wandelplezier ....

Lies Schoneburg 2017-07-16 21:58:39

Super gezellige verhaaltjes! Zet 'm op!

Hilde 2017-07-17 10:14:14

Soms ben je zo klaar met die strada bianca, dat rotpad omhoog. Gewoon lekker over de weg lopen. Kan je ook nog om je heen kijken.