Déjà vu

Italië, Santhià

Vandaag had ik echt zo'n moment van hé, dat heb ik al ooit gezien! Het dorpje Viverone, uitzicht over het meer, de kronkelende weg... Deze keer niet zo'n onverklaarbare déjà-vu, maar vond ik in het laatje 'verreden fietsvakanties' de route naar Albenga aan de Italiaanse kust, die liep via hier.

Met een laatste blik op de bergen achter me ben ik de vlakte van de Po opgewandeld. 'Bereid je voor op grote vlaktes landbouw en geen schaduw de komende dagen', zei de gastheer gisteravond. Maar het universum is me weer eens gunstig gezind, had een mooi pakketje wolken opgehangen en de windmachine op 'zacht koel briesje' ingesteld. Heb zelfs een Italiaan met jas gesignaleerd.

Als de 'vlaktes landbouw' lijken op de foto's dan zal het wel meevallen. Als de zon maar niet te uitbundig schijnt.... Je houdt het goed uit! En uit jouw verhalen blijkt een positieve insteek. Dat gaat dus goed :-)

Albert 2017-06-15 22:23:05

Ach ja, Italianen doen ook een muts op als het 20 graden is, omdat het zo koud is ;-)